Nowości
OST The Exorcist 2LP LTD
OST The Exorcist 2LP LTD
329,99 zł
szt.
IGORRR Savage Sinusoid LP LTD OLIVE
IGORRR Savage Sinusoid LP LTD OLIVE
124,99 zł
szt.
PETER GABRIEL Passion 3LP LTD 45RPM
PETER GABRIEL Passion 3LP LTD 45RPM
159,99 zł
szt.
LINKIN PARK Meteora 2LP
LINKIN PARK Meteora 2LP
199,99 zł
szt.
DEATH GRIPS No Love Deep Web LP
DEATH GRIPS No Love Deep Web LP
179,99 zł
szt.
THE KNIFE Silent Shout 2LP
THE KNIFE Silent Shout 2LP
149,99 zł
szt.
Promocje
THE XX I  See You BOX LP + 12+CD + CD ROM
THE XX I See You BOX LP + 12+CD + CD ROM
159,99 zł 119,99 zł
szt.
COMMON  Like Water For Chocolate 2LP
COMMON Like Water For Chocolate 2LP
129,99 zł 89,99 zł
szt.
PATTI SMITH Easter LP
PATTI SMITH Easter LP
99,99 zł 59,99 zł
VOLBEAT Seal The Deal & Let's Boogie 2LP + CD
VOLBEAT Seal The Deal & Let's Boogie 2LP + CD
99,99 zł 79,99 zł
szt.
DAVID BOWIE BOWpromo BOX LP RSD LTD
DAVID BOWIE BOWpromo BOX LP RSD LTD
299,99 zł 259,99 zł
szt.
DANNY BROWN Old 4LP BOX
DANNY BROWN Old 4LP BOX
249,99 zł 229,99 zł
szt.
GUNS N ROSES  Appetite For Destruction LP
GUNS N ROSES Appetite For Destruction LP
109,99 zł 89,99 zł
szt.
EELS Shootenanny! LP
EELS Shootenanny! LP
119,99 zł 79,99 zł
szt.
Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja i konto w sklepie

1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Szczegóły na temat składania zamówień znajdą Państwo TUTAJ

2. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z promocji dla stałych klientów, oraz zbierania punktów w programie lojalnościowym. Dodatkowo, każdy nowy klient dostaje 5% rabatu na pierwsze zamówienie.

3. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

4. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „panel klienta”, następnie "przejdź do edycji adresów", a potem "edytuj". Potwierdzamy po kliknięciu w napis "zapisz".

5. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

6. Jakie korzyści płyną z założenia konta?

Zarejestrowani Klienci mogą szybciej dokonywać zakupów. Dane osobowe wpisuje się tylko raz, podczas rejestracji. Ponadto rejestracja umożliwia dokonywanie przemyślanych zakupów, rozłożonych na kilka dni. Można wybierać produkty, zapisywać w koszyku i zamawiać całość płacąc za jedną przesyłkę. Dajemy także możliwość ciągłego monitorowania statusu złożonego zamówienia. 
 
Dodatkowo, tylko zarejestrowani klienci biorą udział w naszym programie lojalnościowym, który polega na zbieraniu punktów, które następnie można wymieniać na płyty lub inne produkty w sklepie.

7. Nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń ze sklepu. Co się dzieje?

W takim przypadku należy sprawdzić czy podczas rejestracji został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarza się np. że prawidłowy adres to xxx@o2.pl, a zamiast literki “o” została wpisana cyfra “0”. Zdarzają się również literówki w adresach.

8. Co to jest „przechowalnia”?

Przechowalnia to forma „notatnika” przypominająca jakie produkty zwróciły naszą uwagę podczas przeglądania strony. W żadnym wypadku nie może być traktowana jako sposób na rezerwację produktu.
 
9. W jakim celu wykorzystywane są moje dane osobowe?
 
Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na podany przez Państwa podczas dokonywania zakupów adres e-mail będziemy wysyłać Newsletter. W każdej chwili można z niego zrezygnować.

Zamówienia

1. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

2. Jak długo będę czekał na realizację zamówienia?

Zamówienia złożone w naszym sklepie najczęściej wysyłane są w ciągu 24 godzin (nie dotyczy produktów które posiadają dłuższy czas realizacji zamówienia). Na czas dostawy bezpośredni wpływ ma wybrana forma wysyłki oraz płatności.

3. Jak mogę się dowiedzieć czy moje zamówienie zostało zrealizowane?

W momencie zrealizowania zamówienia do zamawiającego zostaje wysłany e-mail z potwierdzeniem tego faktu. Status zamówienia można sprawdzić również on-line w dowolnym momencie.

4. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 600 811 611.

5. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 600 811 611.

6. Czy mogę zamówić pozycję, która jest niedostępna?

W przypadku braku dostępności danej pozycji prosimy o użycie opcji "zapytaj o produkt" na karcie produktu. Zobaczymy co da się zrobić :)
 
7. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Tak pod warunkiem, że poprzednie zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W celu dołożenia rzeczy do zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 600 811 611.

8. Jeśli zamówię płytę z terminem realizacji "24 godziny" oraz "do 14 dni roboczych", czy mogę takie zamówienie podzielić?

Tak, w takim przypadku jednak konieczne będzie opłacenie dodatkowego kosztu wysyłki. Płyty zostaną nadane zgodnie z określonym czasem wysyłki. Klient nie traci w takim przypadku upustu za przekroczenie progu rabatowego.

9. W jakich godzinach mogę składać zamówienia?

Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku. Te, które zostaną złożone po godzinie 15.00, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Podobnie te, które zostały złożone w soboty, niedziele oraz święta.

10. Czy złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem transakcji?

Nie. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na podany adres e-mail wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Nie potwierdzenie oznacza nie zawarcie transakcji. Nie potwierdzone zamówienia zostają anulowane po 72h od ich złożenia.

11. Czy zakupy w Winylownia.pl są bezpieczne?

Tak. Dane osobowe wpisuje się na specjalnie szyfrowanej stronie (protokół SSL). Są one znane tylko Klientowi i Winylownia.pl. Gwarantujemy, że w sposób szczególny chronimy je przed dostępem osób trzecich.

Jeśli z komputera korzysta więcej osób, prosimy pamiętać, by zawsze wylogować się z konta.

12. Chciałbym zwrócić zakupiony produkt, co mam teraz zrobić?

Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zwrócić produkt należy postępować zgodnie z informacjami zawartymi na stronie w dziale “Reklamacje i zwroty”.

13. Chciałbym wymienić zakupiony produkt na inny. Czy to możliwe?

Zamiany będą rozpatrywane indywidualnie, koszt wysyłki zostaje pokryty przez Kupującego. W razie chęci zamiany prosimy o kontakt.
 
14. Co oznaczają statusy zamówień?

"Złożone" - status automatyczny, nadawany podczas poprawnego złożenia zamówienia przez klienta.
"Przyjęte do realizacji" - zamówienie w trakcie realizacji
"Oczekiwanie na płatność" - dotyczy zamówień płatnych przelewem na konto bankowe. Od momentu zaksięgowania wpłaty rozpoczyna się proces realizacji zamówienia.
"Przesyłka wysłana" - status nadawany w momencie wysyłki towaru i oznacza zrealizowanie zamówienia przez sklep.

Wysyłka i dostawa

1. Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?

Zamówione towary można odebrać w jednej z dwóch naszych placówek:

Białystok, ul. Podleśna 12 lok. 1

Sopot, ul. Boh. Monte Cassino 21A

Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt w celu ustalenia, czy zamówione towary są dostępne w danym sklepie

2. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak, jednak takie zamówienia rozpatrywane będą indywidualnie, prosimy o wcześniejszy kontakt.

3. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

4. Jaką firmą wysyłacie produkty?

Paczki z naszego sklepu są wysyłane przez Pocztę Polską, Paczkomaty InPost oraz firmę kurierską DHL.

5. Paczka się spóźnia, co mam robić?

Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
 
6. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczek kurierskich?

Po wysłaniu paczki nie mamy niestety wpływu na czas jej dostarczenia. Jednakże w mail'u potwierdzającym realizację zamówienia podajemy numer listu przewozowego, oraz adres strony internetowej firmy kurierskiej – można tam znaleźć adres najbliższego oddziału firmy i za jego pośrednictwem nawiązać kontakt z kurierem.

7. Gdzie jest moja przesyłka?

W wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

8. W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy w dni robocze w godz. 8:00-15:00. W tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile.

Płatności

1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar?

Istnieją trzy formy dokonania zapłaty za zamówiony towar – przedpłata na konto, za pomocą systemu platności.pl oraz w momencie dostawy (pobranie).

2. Wystąpił błąd podczas realizacji płatności. Co mam zrobić?
 
Jeśli pojawił się komunikat: “Wystąpił błąd podczas realizacji płatności. Proszę o kontakt z nami.”, to prawdopodobnie wystąpił błąd po stronie serwera i płatność nie została zrealizowana. W takim przypadku zamówienie nie będzie realizowane. Prosimy wówczas o ponowne złożenie zamówienia, jeśli chcą Państwo jeszcze raz spróbować zapłacić po przez serwis płatności.pl. Można rónież opłacić wcześniej złożone zamówienie tradycyjnym przelewem na konto:
 
Winylownia
ul. Modlińska 8/14
15-066 Białystok
 
Alior Sync
76 2490 1044 0000 4200 8688 7382
 
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia. To bardzo ważne, gdyż ułatwi to identyfikację wpłaty. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z transakcją prosimy o kontakt.
 
3. Nie otrzymałem potwierdzenia zapłaty za zamówienie, a przelałem pieniądze.
 
Być może wpłata nie została poprawnie zidentyfikowana. Tak dzieje się najczęściej w przypadku przelewów, gdy Klient nie poda numeru zamówienia. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Można kontaktować się z nami telefonicznie oraz po przez e-mail.
 
4. W jakiej walucie przyjmowane są płatności?
 
Płatności prosimy dokonywać w polskich złotych (PLN).
 
5. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
 
Płatności on-line można dokonać w ciągu 3 dni od momentu złożenia zamówienia. Po upływie 3 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
 

Wymiany i zwroty

2. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
 
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu, najczęściej w ten sam lub kolejny dzień.
 
2. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
 
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

Reklamacje

1. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, prosimy o sporządzenie protokołu szkody, który będzie podstawą późniejszej reklamacji.

Produkty

1. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Tak, pod warunkiem, że stan dostępności wyświetlany po prawej stronie od zdjęcia produktu jest inny niż brak towaru.

Pozostałe

1. Co to są kupony rabatowe? 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl